Поради молодим журналістам від спікерів «НОВОМЕДІА»





Одна із наймасштабніших столичних медійних подій в самому центрі Києва (вул. Хрещатик, «Українській Дім») – «Новомедіа» – зібрала цього року велику кількість представників четвертої влади із різних куточків України, Росії та закордону. Поради відомих журналістів, фотографів, Інтернет-маркетологів, піарників, шеф-редакторів, SMM-керівників, видавців, медійних юристів дають чудову можливість для саморозвитку кожного молодого журналіста. Різні теми. По два майстер-класи одночасно, тож обирати доводилося постійно. Насправді, хотілося би відзначити не якийсь один окремий захід. Все, що відвідувала, певною мірою змінило бачення і принесло користь. Хочу поділитися з вами цікавими висловлюваннями та порадами найрейтинговіших медійників України, які почула на «новомедійному» форумі.

«Міра наших можливостей закладена в нашій голові. Чим більше ми віритимемо в них, тим більша ймовірність їх виконання».
Ведучі новин Ганна Панова («Подробиці», «Інтер») та Андрій Жигулін («Час новин», «5 канал»).

«Будьте особливо обережними, що та де ви розміщуєте. Будь-яка інформація залишається загальнодоступною тривалий час»;
«Для кращого запам’ятовування лозунгу, зводьте все до одного слова»;
«Якщо ми хочемо, щоби нас читали в соціальних мережах, треба спочатку визначитися, з якою метою існує сторінка вашої компанії»;
«Збирай аудиторію, якій буде цікаво читати твої новини»;
«Створи свій образ згідно з мотивацією вашого бренду»;
«Linkedin – нова соціальна мережа. В ній ви отримаєте доступ до інформації про людей, вакансії, новини, оновлення й іншу цінну інформацію, яка допоможе вам у професійній діяльності»;
«Для того, аби ви були впізнаваними, розповідайте про себе іншим»;
«VK – представництво, де велика кількість підлітків. Facebook – бізнес-людей».
Денис Сницький, керівник SMM спрямування @Zazazu.tv, творчий редактор «Нового каналу», International Marketing Manager (Вашингтон, США)

«Читайте документи, на яких залишаєте свій підпис»;
«Обов'язково посилайтеся на джерело»;
«Сторона, яка постраждала, може вимагати компенсації за використання свого авторського права розміром до 50 млн. гривень» (поки що на практиці та кої виплати ще не було – авт.);
«Не бійтеся випускати в світ інтерв’ю, в якому людина передумала і просить вас прибрати деякі моменти. Немає закону, який це заперечує. Штрафів не передбачено»;
«Відмінні світлини можна зробити абсолютно будь-яким фотоапаратом»;
«Фотографуйте так, як відчуваєте це»;
«Шукайте емоції людини»;
Антон (головний редактор телеканалу «Інтер») та Ігор Нікітіни (президент громадського телеканалу «ТБН-Росія»).

«Треба пам’ятати, що завжди є боротьба між добром та злом. Телебачення – для людини зі своєю темою»;
«Є такі друзі, з якими і ворогів не треба»;
«Ніколи не варто ставити мету “змінити світ”».
Олександр Суботін, партнер юридичної компанії «Тарасов і партнери», адвокат-практик.
Фотокореспонденти Сергій Долженко («European PressPhoto Agency») і Костянтин Чернічкін («Kyiv Post»).

Зараз доволі часто обговорюють питання «Чи не витіснить Інтернет телебачення та друковані ЗМІ?». На думку Ігоря Нікітіна, якби вони взаємодіяли, то результат був би подвійно вигідним для кожного з них. Такої ж думки головний редактор журналу «Единственная» Олена Скачко та директор з розвитку і новітніх медіа «Вести Мас-Медіа» Артем Лозинський: «Згадайте, коли ви востаннє читали новину в Інтернеті? Напевно, кілька годин, якщо не хвилин тому. А коли тримали в руках газету або журнал? Багато хто відразу і не згадають». Тому на це варто звернути особливу увагу.

Вперше на Міжнародному форумі «Новомедіа» відбувся «Ярмарок вакансій». Його учасники отримали ексклюзивну змогу прослухати поради від PR-керівників провідних медійних майданчиків країни. Вони розповіли, яку інформацію кадровики насправді хочуть отримати від здобувача, які секрети приховують їхні колеги із найбільших ЗМІ та на які посади беруть охоче.

Хочеться висловити слова подяки всім організаторам за проведення форуму за чудову нагоду поліпшити свої знання в різних медійних напрямках. Це дуже нелегка праця. На «Новомедіа» завжди представлені найцікавіші теми. Спасибі за те, що ви зберігаєте вічні цінності в новітніх медіа! Русланові Кухарчуку, президентові асоціації «Новомедіа» хочеться сказати: «Рухайтеся в тому ж напрямкові. Ви робите дуже потрібну та корисну роботу. Ви на правильному шляху. Успіхів!». І окрема подяка авторам книги «Новий журналіст». Зараз читаю. Максимум потрібної інформації в одному підручнику. Те, що потрібно молодому журналісту!

Автор: Вікторія ЛУТЧАК